Marketing
W każdym przedsiębiorstwie najważniejsza jest reklama. Jednak nie każdy wie, że systematyczne
wydzialanie funduszy na marketing utrzymuje świadomość o marce lub produkcje, a co za tym idzie
- płynność finansową. Jasne jest to, że tworząc markę musimy zapewnić kilka lub nawet
kilkanaście razy wyższy budżet na kampanię niż jest to w przypadku stałej promocji. Jest to tak
samo ważne jak opłacanie pracowników, księgowość, ZUS, czy Urząd Skarbowy
;)
Oczywiście jest wiele technik prowadzenia marketingu i wcale nie jest to rzeczą
prostą. Dlatego dla zapewnienia w 100% kompleksowości oferowanych przez naszą firmę usług.
Polecamy doświadczoną specjalistkę, która przygotuje i poprowadzi każdą
kampanię.
Magdalena
Kott
Doświadczenie zdobyła m.in. pracując 6 lat w departamencie
komunikacji marketingowej w Banku Millennium bcp w Lizbonie. Po powrocie do Polski podjęła pracę
w agencji reklamowej. Specjalizuje się obsługą firm w zakresie szeroko pojętego marketingu
zintegrowanego a więc między innymi takimi elementami jak:
- planowanie strategii komunikacji,
- social marketing
- cross-marketing.
Swoimi działaniami nieraz udowadnia, że skuteczność można osiągnąć dysponując niekoniecznie
wielomilionowym budżetem. Kluczem do sukcesu w jej rozumowaniu jest myślenie w kategoriach
idei, a nie liczb i kreatywne wykorzystanie specyfiki każdego medium.
W swojej karierze
prowadziła takie projekty jak Równa Taryfa dla Heyah, czy …