Systemy dedykowane
Systemy do obsługi stron WWW
System klasy CMS pozwala na systematyczne
aktualizacje i rozwijanie strony bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Tworząc stronę WWW
przygotujemy dla Ciebie i Twojej firmy łatwy w obsłudze i bardzo funkcjonalny panel, dzięki
czemu oszczędzasz czas i pieniądze. Panel CMS dostosujemy do Twoich potrzeb, tak by w każdej
chwili klient bez problemu był w stanie zmienić teść, dodać zdjęcia, film lub wysłać newsletter
do swoich klientów.
Systemy do zarządzania przepływem informacji w firmie
Systemy CRM odgrywają ogromne znaczenie w kwestii zarządzania firmą. Tworzymy
systemy, które wspierają procedury związane z prowadzeniem działalności, usprawniają kontakt z
klientami i kontrolują pracę pracowników. Mają na celu bieżące doskonalenie i implementację
strategii działania. Wspierane nowoczesnymi rozwiązaniami, zmniejszają lub całkowicie redukują
rozbieżności w sprzedaży, komunikacji lub działaniu przedsiębiorstwa.
Najważniejszą cechą
systemu dedykowanego jest dostosowanie do potrzeb Twoich i firmy. Systemy tworzone przez naszą
firmę często integrowane są ze stronami internetowymi. Jednym z typowych przykładów jest system
zgłoszeniowy umożliwiający samodzielne zgłoszenie na wykonanie usługi (aplikacja zarządzana
przez WWW), a następnie odbiór zgłoszeń w panelu przez osobę realizującą zamówienia. Często
jednak zdarza się, że osoba odpowiadająca za zamówienia zajmuje się tylko częścią prac, dlatego
w tym wypadku zwykły sklep internetowy nie sprawdzi się. System przygotowany przez naszą firmę
będzie posiadał poziomy zarządzania dopasowane do odpowiednich funkcji pełnionych w firmie.
Każda z osób będzie miała dostęp tylko do czynności, którymi może zarządzać. Po zmianie statusu
lub wykryciu przez system dokonanych zmian, następuje zablokowanie zlecenia i przeniesienie do
kolejnego działu.
Celem systemu CRM jest zarządzanie procesami zachodzącymi w
firmie:
Zarządzanie firmą:
- Zarządzanie zasobem ludzkim
- Obieg dokumentów
- Rozliczenie zysków i strat
- Kontrola zleceń
- Wsparcie obiegu informacji
- Raportowanie procesów
Baza klientów:
- Utrzymanie kontaktów
- Wydajna obsługa
- Szybka reakcja na zgłoszenia
- Programy lojalnościowe
- Dostęp do historii projektów
Marketing:
- Pozyskiwanie klientów
- Tworzenie bazy
- Programy lojalnościowe
- Szacownie skuteczności
Zarządzanie pracownikami:
- Kontrola pracy
- Rozliczenie wydajności
- Planowanie budżetów
- Strategia pracy
Zarządzanie produktami i usługami:
- Tworzenie bazy produktów i usług
- Rozliczanie sprzedaży
- Integracja z programami księgowymi
- Prowadzenie statystyk ze sprzedaży